Saturday, April 2, 2011

Mukadimah~~

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh....

Sy merupakan seorang pengarang fanfic yg masih baby lagi dalam dunia karang-mengarang nie... cerita ini tiada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia... jadi jikalau ada tersilap taip harap dimaafkan ye....

Cerita ini hanya rekaan semata-mata memandangkan saya hanya menanam anggur di Farmville setiap hari.... jadi untuk mengisi masa yang terluang setelah selesai menanam anggur, mungkin inilah kerja saya selepas ini... tidaklah saya bosan berguling-guling di atas katil...

Saya malas mahu menerangkan watak2 dalam cerita ini kerana memang sy seorang yang pemalas sejak azali lagi... jadi bile korang dah baca nanti, tau2 sendirilah ye watak2 die macam mane.... hehehe...

Kalau boleh saya ingin buat cerita ini ada gembira, sedih, saspen, seram, kelakar dan mcm2 lagi lah... harap2 ia menjadi...

Itu saja untuk mukadimah kali ini... sekian, terima kasih.

Yang benar,
Pengarang baru yang memang pemalas dan suka berangan....


2 comments:

  1. takleh blah url belog ni..
    hensemsungguhiniorang.blgspot
    bwahahahahahhahahahahhaha
    terbaek~

    ReplyDelete
  2. wahaha... itu jer yang terlintas dlm pikiran... ngeh3....

    ReplyDelete